FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

1.12.2014

MEDIA: NOVEMBER

W październiku zostałem zaproszony do krakowskiego oddziału TVN w celu udzielenia wywiadu do programu "Rozmowy w toku". Temat na który się wypowiadałem jest obecnie jednym z najbardziej budzącym kontrowersje w Polsce. Gender. Swoje zdanie publikowałem już rok temu. Upłynęło od tamtego momentu trochę czasu, jednak w tym temacie z mojej strony nic się nie zmieniło.  
Jak było w studio? 
Wszystko działo się szybko i nie było czasu na zastanawianie się. Jeśli potrafisz obronić swój pogląd to punkt dla Ciebie. 
Jaki był efekt końcowy?
Moja wypowiedź do programu została nagrana, jednak nie była wyemitowana.
Dlaczego?
Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie po obejrzeniu odcinka. Jeśli czytaliście moje felietony, to myślę, że już mnie trochę poznaliście. 

Odcinek obejrzycie tutaj:
http://player.pl/programy-online/rozmowy-w-toku-odcinki,63/odcinek-2397,czy-istnieje-trzecia-plec,S00E2397,34708.html

Dziękuję za wszystkie wiadomości, które od Was otrzymałem w związku z udziałem w programie. Jest to dla mnie duża motywacja i cieszę się, że trzymacie za mnie kciuki. Życzę Wam również abyście byli szczęśliwi w swoim życiu i dążyli do określonego celu. 
                                                                 xoxo
                                                                 BVL 





      Shirt-H&M/ Jacket-Zara/ Pants-H&M/ Bag-Valentino/ Shoes-Versace/ Bracelet-Alexander Mcqueen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz