FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

11.03.2019

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT





Mango - hoodie/ Zara - jeans/ Skechers - shoes/ Tiffany & Co. - bracelet/ MAC Cosmetics makeup 

Londyn. Do wyboru tego kierunku nie trzeba mnie nigdy długo namawiać. Tym bardziej, że tym razem był to wyjazd poświęcony jedynie relaksowi i rozrywce. Na miejscu spotkała mnie tradycyjna angielska pogoda. Deszcz, a następnie słońce, to w tym  mieście standard. Pozostało mi nic innego jak uzbroić się w pozytywne nastawienie. Jednak wszystkie miejsca, które odwiedziłem i nowo poznane osoby, wynagrodziły mi wszystko.  
Miejsce do sesji znalazłem zupełnie przez przypadek, ponieważ było ono oddalone jedynie dwa kroki od przystanku autobusowego z, którego wysiadaliśmy wraz z moją znajomą. I moim zdaniem okazało się strzałem w dziesiątkę.
 Stylizację zbudowałem na podstawie koloru musztardowego. W tym przypadku, to golf. Mogę go Wam od razu polecić na tamtejsze warunki pogodowe w tym okresie. Aby skontrastować górę z dołem wybrałem jeansowe spodnie przetarciami i lampasami po bokach. Całość została połączona paskiem z motywem pantery. Biżuteria, to tym razem zestaw od Tiffany and Co. Futro zwieńczyło całą całość. Co sądzicie o tej stylizacji? A już w kolejnych postach pokażę Wam więcej Londynu. Kolejny raz z zupełnie innej strony. 

xoxo
   BVL 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz