FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

11.03.2019

TOWER BRIDGE







             Zara - hoodie/ Glamorous - jeans/ Skechers - shoes/ Tiffany and Co. - necklace/
             Anastacia Beverly Hills makeup

       Wreszcie udało mi się! Za każdym razem kiedy byłem w Londynie, brakowało mi czasu na zwiedzenie legendarnego mostu Tower Bridge, znajdującego się niedaleko centrum miasta. Warunki pogodowe były na tyle przychylne, że udało się nam nawet zrobić kilka zdjęć.
       To co najbardziej zafascynowało mnie w tym obiekcie, to oczywiście styl. Największe wrażenie wywarła na mnie panująca tam atmosfera. W tym wszystkim było coś prawdziwie magicznego. Jakbym przeniósł się w czasie wstecz, jednak bardzo czułem, że nie chce opuszczać tego miejsca i wracać do rzeczywistości. Jeśli kiedykolwiek będziecie w Londynie, to polecam Wam wybranie się od razu w to miejsce.
                                                                           xoxo
                                                                           BVL
       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz