FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

21.12.2016

WITHOUT SHOES SEE THE WORLD





                                           +Reebok shirt/ H&M pants/ +Ray-Ban sunglasses

       pic. Aniko Fenyedi

        Uwielbiam to połączenie. Bose stopy i kokos. Mogę tak całymi dniami. Zwiedzać, poznawać i odkrywać zupełnie nowe zakątki na Cyprze i na innej wyspie. Uczucie piasku sprawia, że uśmiech pojawia się automatycznie na mojej twarzy, a ja sam wrzucam na opcję relaksu. Wtedy też czas zatrzymuje się dla mnie na chwile i zaczynam myśleć. O kolejnych podróżach i nowych doświadczeniach w moim życiu. Ciągła zmiana miejsca w moim życiu sprawia, że czuję żyję, a żaden dzień nie ucieka mi jak przez palce. Czuję, że mam swoje życie pod kontrolą, a wszystko idzie według wcześniej ułożonego planu. Oczywiście, że nie zawsze udaje się w naszym życiu, ale bez podjęcia ryzyka i próby nigdy niczego nie zyskamy.
                                       Spodobały Wam się te zdjęcia? Napiszcie co sądzicie <3

                                                                            xoxo
                                                                            BVL
                                                               

5 komentarzy:

  1. Trafna stylizacja. Ale dam jest Tobie dobrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka jest świetna! Pozdrawiamy Cię. Twoje wierne czytelniczki ✌️

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka jest rewelacyjna! Marzę żeby kiedyś Cię spotkać ❤️��

    OdpowiedzUsuń
  4. Luźny zestaw idelanie dobrany do pogody :). Taką zime to ja rozumie!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2016/12/nowosci-od-zielynska.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest mistrzostwem <3 Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń