FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

20.12.2014

LESSON BY ME ABOUT FASHION

           Jeszcze rok temu wcale nie pomyślałbym, że takie zdarzenie może mieć miejsce w moim życiu. Dzięki zaproszeniu wychowawcy klasy pierwszej szkoły podstawowej, prowadziłem lekcję na temat mody i ubrań. To już moje drugie zajęcia jakie miałem możliwość prowadzić w tej dziedzinie.Mogę powiedzieć, że zadanie nie należało do łatwych tak jak mogłoby się z początku wydawać. Dzieci w tym wieku nudzą się w bardzo szybkim tempie, więc tym bardziej wymagało to zaangażowania. Najmłodszym na podstawie zdobytego doświadczenia opowiedziałem jak wygląda zawód projektanta, modelki czy wizażysty. Elementem kulminacyjnym był pokaz mody. Uczniowie ubrali wcześniej wymyślone przez siebie stylizacje, a ja pomalowałem ich twarze. Efekty były naprawdę rewelacyjne.
            Przekazanie zdobytej wiedzy najmłodszym z zakresu mody sprawiło mi wiele satysfakcji, ponieważ mogłem chociaż przez godzinę uczestniczyć w rozwoju uczniów klasy pierwszej. Bo jeśli dajesz coś od siebie, to otrzymujesz jeszcze więcej.
                                                                      BVL



             Jacket-Vero Moda/ Shirt-H&M/ Pants-Topman/ Wtach-Michael Kors/ Shoes-Forever 21



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz