FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

27.11.2014

PINK AND BLUE

Wesele. Niby jeszcze Polska, ale to już nie ta sama tradycja co dawniej, przynajmniej w większych miastach. Oczywiście wcale nie twierdzę, że wygląda to obecnie gorzej niż wcześniej, jednak ta uroczystość nabrała zupełnie nowego znaczenia. Prawda. Wszystko zależy od towarzystwa w jakim spędzamy ten czas. Kto chce będzie się bawił całą noc, a kto za tym nie przepada będzie siedział i uśmiechał się do jedzenia i innych gości. Jak ja spędziłem tę celebrację? Muszę powiedzieć, że nogi od tańców bolały mnie jeszcze przez następny tydzień. Jednym słowem; chciałem jeszcze więcej!
Co wybrałem na tę okazję?
Błysk i róż to prawdziwa mieszanka wybuchowa. Aby ją oswoić dodałem klasyczną czerń i biel. Tym bardziej, że pierwsze skrzypce miała grać panna młoda. Natomiast jeśli chodzi o dom weselny, to wnętrza wyglądały jak z bajki. Ten styl idealnie wpasował się w mój gust tak bardzo, że rano nawet nie zamierzałem opuszczać tego pięknego miejsca którym był Pałac Lasotów.

                                                                    xoxo
                                                                    BVL





                       Jersey-Zara/ Jacket-Zara/ Pants-River Island/ Shoes-Vintage/ Scarf-Mariusz Brzeziński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz