FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

3.09.2016

PROTARAS. BEAUTY IS AROUND THE CORNER











       H&M cape and shorts, Zara tshirt, Hand-made sandals, Vice Versa bag, Ray Ban sunglasses, Bershka pom pom 

      Najpiękniejsze miejsca są zazwyczaj bardzo blisko nas. Niekiedy jednak ich nie dostrzegamy, ponieważ wciąż szukamy czegoś więcej. Tak również było w moim przypadku. Miejsce ze zdjęć znajduje się dosłownie kilka minut ode mnie. Mijałem tę okolicę codziennie. Jednak dopiero po czterech miesiącach zauważyłem piękno tej cypryskiej natury i postanowiłem uwiecznić jej piękno. 
      Jak widzicie u mnie pogoda wciąż dopisuje. Słońce jeszcze nie planuje urlopu i chmury również jeszcze o sobie nie przypominają. Stylizację stworzyłem na bazie czarnej narzuty, która zrównoważyla kolorowy dół. Jak już Wam wcześniej wspomniałem, te sandały to mój letni strzał w dziesiątkę. Noszę je tutaj w każdej wolnej chwili i również świetnie komponują się z większością mojej garderoby. Na Cypr niestety nie zabrałem żadnej z moich ulubionych toreb, więc postanowiłem ją zastąpić jednym z tutejszych projektów. Mała torba greckiej marki Vice Versa, skradła moje serce w dziesięć sekund. Wykonanie jej jest naprawdę perfekcyjne, a jej styl zdecydowanie odwzorowuje mój charakter. Całość dopelniłem zielonymi spodenkami i szarą bluzką na ramiączkach.
          
    A co Wy sądzicie o tym połączeniu? 
    Do zobaczenia w kolejnym wpisie. 

                                                                         xoxo
                                                                         BVL 

4 komentarze:

  1. Sandały są rewelacyjnie! Kolorowe pompony świetnie dopełniają całość. Zazdorszczę kreatywności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo ich szukałem. Potrafią podkręcić każdą stylizację. Są wygodne i bardzo dobrze wykonane. Polecam je Tobie!

      Usuń
  2. Jedna z Twoich najlepszych sesji. Pozdrowienia i życzę samych sukćesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i tego samego życzę. Zapraszam do kolejnych odwiedzin. Pozdrawiam

      Usuń