FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

20.08.2016

COLORED POMPOMS IN LARNACA












Sunglasses- Ray-ban/ Shirt & Pants- Zara/ Sandals- hand made Cyprus

Pic. Kamila Magdalińska 

     Larnaca. To miasto oczarowało mnie po raz pierwszy sześć lat temu. Tak, to nie pierwszy mój raz na Cyprze. Mieszkałem na tej wyspie już w tamtym okresie, jednak po pewnym czasie wróciłem do Polski aby kontynuować swoją edukację. Po kilku latach z wielkim sentymentem powróciłem do tego miejsca. 
     Miejsce do wykonania zdjęć znalazłem całkowicie przez przypadek. Dla niektórych mogłabyć to zwykła ulica w centrum miasta, jednak od pierwszego spojrzenia czymś mnie do siebie przyciągnęła. Od tamtej pory Larnaca będzie kojarzyła mi się właśnie z tym miejscem. 
     Jako bazę stylizacji wybrałem sandały z kolorowymi pomponami, które udało mi się upolować w Paralimni. Szukałem ich bardzo intensywnie i znalazłem wymarzony model dla mnie. Jest to wyrób hand made i sądzę, że posłużą mi przez bardzo długi okres czasu. Ten kolorowy akcent na moich stopach postanowiłem dopełnić bluzką w błękitnym kolorze i beżowymi spodniami, które są bardzo wygodne i dobrze prezentują się. 
       P. S Czy Wy również oszaleleliście na kolorowe akcenty w postaci pomponów? 


                                                                xoxo 
                                                                BVL 

10 komentarzy:

  1. Ciekawie zestawileś te sandały. Trafna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. W niebieskim Ci do twarzy. Zazdroszczę pogody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten kolor. Pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. Chcę tam być!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cypr jest wspaniały! Warto zobaczyć tę wyspę.

      Usuń
  4. Rewelacyjnie zestawiłeś kolory.
    Pozdrowienia z Polski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetny styl!

    OdpowiedzUsuń