FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

20.09.2016

MY HAPPIEST DAY IN CYPRUS


     

     Popełniasz błędy. Jednak wciąż starasz się i nie poddajesz się. Pewnego dnia przychodzi nagroda. Słowo dziękuję jest cenniejsze niż złoto.
     Myślę, że niespodzianki lubi każdy z nas. Również należę do tej grupy osób, tym bardziej kiedy komuś uda się naprawdę zaskoczyć mnie. Osobom z tego zdjęcia zdecydowanie udało się! To właśnie moi goście postanowili odwdzięczyć się za mój serwis. Wszystko zaczęło się naprawdę bardzo standardowo. O godzinie siedemnastej zostałem poproszony o wykonanie serwisu bezpośrednio do pokoju. Otrzymałem jedynie informację, że goście już na mnie czekają. Kiedy otworzyłem, drzwi było bardzo cicho i to było zdecydowanie dziwne. Przywitałem się ze wszystkimi, podałem szampana, przystawki i ustałem w rogu balkonu. W trzydziestoosobowej grupie osób dostrzegłem również głównego menagera hotelu. Pomyślałem, że to musi być naprawdę jakaś szczególna okazja skoro on także się tam znalazł. Po chwili jeden z gości poprosił mnie o podejście na środek. W tym momencie zupełnie nie wiedziałem o co w tym wszystkim chodzi. Wzrok gości był skupiony na mnie jak i również wszystkie telefony gotowe do nagrywania całej sytuacji. Przemówienie w moi. Kierunku było krótkie ale bardzo rzeczowe. - Kamil. W imieniu wszystkich osób chciałbym podziękować Tobie za to, że uczyniłeś nasze wakacje cudownymi i niezapomnianymi. Dziękujemy. Po usłyszeniu tych słów byłem bardzo szczęśliwy, a z oczu poleciały mi łzy radości. To uczucie było piękne. 
                               Słowo dziękuję jest naprawdę cenniejsze niż złoto. 
                                                                     xoxo 
                                                                      BVL 

6 komentarzy:

  1. Gratuluję odwagi i sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pozdrawiam serdecznie i również życzę samych sukcesów <3

      Usuń
  2. Cypr bardzo Tobie służy. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się w wspaniale w tym miejscu. Pozdrowienia:)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki za dalszy rozwój����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest słyszeć słowa wsparcia. Dziękuję :)

      Usuń