FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

29.05.2014

PINK

Mogłoby się wydawać, że różowy należy do moich ulubionych kolorów, jednak przez długi czas podchodziłem do niego niechętnie. O nie. Nie dlatego, że wydawał mi się mało męski jak większość uważa. Miałem inny powód. Róż był równy dla mnie z kiczem, ale takim przez duże k i to właśnie dlatego omijałem tę barwę dużym łukiem. Z drugiej strony ostatnio wyznaję zasadę: nigdy nie mów nigdy, która sprawdziła się także i tym razem. Stałem w jednym z  moich ulubionych second handów kiedy to ujrzałem różową marynarkę. Bardzo w stylu Barbie i na pograniczu kiczu z dobrym stylem. Zaryzykowałem i kupiłem tym bardziej, że leżała tak jak chciałem. 
Pierwsze wyjście w niej wywołało niemałe poruszenie wśród znajomych, jednak dzięki temu utwierdziłem się jeszcze bardziej w przekonaniu, że pasuje do mnie idealnie. Skupiła również uwagę fotografa podczas sesji. Biała barwa idealnie poskromiła róż. Całość wypadła stonowanie, jednak żeby nie było nudno dodałem pazura w postaci pomarańczowej torebki od Ralpha Laurena, która w ostatnim czasie często mi towarzyszy. A jak Wy interpretujecie różowy?
P.S Niebawem znowu Was zaskoczę
xoxo
BVL










Jacket-Vintage/ Shirt-H&M/ Pants- River Island/ Shoes- Zara/
Bag-Ralph Lauren/ Jewelery-Tiffany and Co 
pic.by Aleksandra Mokrzycka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz