FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

30.05.2014

I AM A HAIRDRESSER!

Plany. Chyba każdy z nas lubi planować, marzyć i po cichu układać swoją przyszłość. Niekiedy nasz plan jest idealny i przy odrobinie szczęścia realizujemy go prędzej czy później, a czasami życie ma dla nas zupełnie coś innego. W moim przypadku do zdobycia kolejnego celu pomógł mi mój upór i samodzielne podejmowanie decyzji. Wie, wiem brzmi to odrobinie egoistycznie, jednak jeśli słuchałbym tylko i wyłącznie moich przyjaciół, znajomych i rodziny dziś nie byłbym .... fryzjerem! Zdobyty tytuł pomógł mi w realizacji mojego planu w praktyce. Dziś od ponad kilku tygodni mam możliwość doszkalania swoich umiejętności w właśnie w tym kierunku. Mam jeszcze trochę do opanowania w tej dziedzinie, jednak czuję, że z każdym dniem dzięki temu spełniam się jeszcze bardziej. Nie od razu Kraków zbudowano ;).
 P.S Dopiero połowa roku, a ja już myślę o grudniu. A dlaczego? To jeszcze tajemnica.
A teraz: koki, loki i fale ;)
                                                                     xoxo
                                                                     BVL

                                                         

1 komentarz:

  1. Życzę powodzenia w dalszym szkoleniu! JA też w końcu olałam komentarze i teraz szkole się na wizażystę- stylistę! Wg mnie najważniejsze jest podążanie za marzeniami i tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń