FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

12.02.2014

AMAZING GERMANY. INSTAGRAM mix

Niemcy fascynowały mnie odkąd pamiętam. Atmosfera, krajobraz i mentalność ludzi. Po tygodniu spędzonym w mieście Dusseldorf nie chciałem wracać do Polski. Podczas mojego pobytu miałem wielkie szczęście, ponieważ przez siedem dni każdego dnia mogłem spacerować w promieniach słońca, kiedy to w Polsce temperatura na zewnątrz sięgała -15 stopni. Tym razem postawiłem na klasyczny i wygodny look. Sprawdził się doskonale, ponieważ całe dnie spędzałem na świeżym powietrzu i zwiedzałem nowe miejsca. Stylizację ograniczyłem do szarych barw, a efekt uzyskałem dzięki dodatkom w postaci fioletowej torby i beżowego szalika. Życzę Wam miłego weekendu. 

                                                                      xoxo 
                                                                       BVL
















   Jacket-Zara/ Pants-Reserved/ sunglasses-Ray-ban/
   Shoes-Zara/ Scarf-Burberry/ Bag-Longchamp 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz