FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

20.02.2014

ORANGE AND BLACK

Zima nie należy do moich ulubionych pór roku i całe szczęście powoli nas opuszcza. Postanowiłem jednak jeszcze skorzystać z jej obecności i wraz z moją przyjaciółką Kasią wybrałem się na dłuższy spacer. Z początku miałem wrażenie, że na apaszkę i cieńszy płaszcz jest jeszcze za wcześnie, jednak nic bardziej mylnego. Po paru minutach zdałem sobie sprawę, że jest to idealna pora na moje nowe nabytki :) . Po kilkunastu minutach wspólnego spaceru wybraliśmy nasz cel. Piękne jezioro Stelchno, które jest zaliczane do I klasy czystości. Niestety plaża i teren przed jeziorem pozostawia wiele do życzenia. I nikt nie czuje się odpowiedzialny, żeby wreszcie to zmienić. Jednak o tym, kiedy indziej ;)
Na ten spacer wybrałem  kalosze marki Hunter. Mogę stwierdzić, że jest to nie tylko rozpoznawalna marka, ale również idealna jakość. Kalosze są już ze mną czwarty rok i wyglądają jak nowe. Sugerując się kolorem obuwa postawiłem na czarny total look. Stylizację ożywiłem dzięki wzorzystej apaszce w granatowym kolorze, pomarańczową torebką i rękawiczkami. 
xoxo
BVL 





                            Jacket-Topshop/ Sunglasses-Gucci/ Scard-Gucci/ Gloves-Reserved/ Pants-H&M/
                            Rain boots-Hunter/ Bag-Ralph Lauren

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz