FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

6.02.2014

TARTAN

Karta to trend, który dominuje w modzie już od kilku sezonów. Co kilka miesięcy podlega jednak delikatnej modyfikacji. Ja również postawiłem na ten ponadczasowy wzór. Kraciasty szał zestawilem z eleganckim granatowym płaszczem, który zdobią złote guziki. Jest to jeden z moich ulubionych zakupów z ostatniego miesiąca. Do tego zestawu dobrałem klasyczne kozaki i czarne spodnie. Mimo, że tym razem ograniczyłem stylizację do minimum to dzięki żółtej barwie czułem się nadal doskonale.
                                                                  xoxo 
                                                                   BVL






 Scarf-H&M/ Jacet-Vintage/ Jeans-Primark/ Shoes-Zara 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz