FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

10.07.2013

Berlin Fashion Week

Wiarygodność, realność, świadomość, wyobraźnia, a przede wszystkim nic na siłę. W taki najprostszy sposób można opisać tydzień mody w Berlinie. Jako pierwszy zwiedziłem Green Showroom gdzie miałem okazję wziąć udział w porywającym solowym koncercie, a następnie porozmawiać z projektantami na temat ich projektów. Wystawione rzeczy były naprawdę interesujące, a przede wszystkim bardzo dopracowane i z własną duszę. Modę można było wyczuć w powietrzu.  Należy nadmienić, że wszystkie rzeczy były wykonane z tkanin ekologicznych. Kolejnym punktem była moda etniczna. Torebki to przedmiot, który tym razem najbardziej zachował się w mojej pamięci z tej przestrzeni. W pamięci najbardziej zachowała mi się teczka, a dodatki przypominały światła odblaskowe od roweru. W strefie Seek spotkałem oryginalnie ubrane osoby, które zaprezentuje w kolejnym poście, a także mój kolejny must have czyli buty Nike w moro. Sądzę, że w następnym roku lub za dwa lata będzie to kolejny hit na ulicach za granicą, a później w Polsce. Natomiast w strefie Premium w pamięci pozostały mi dżinsy, które leżą chyba na każdej osobie rewelacyjnie czyli projekty marki J Brand. Polecam, każdej osobie, która marzy o swojej idealnej parze dżinsów. Podczas mojego pobytu w Niemczech wreszcie znalazłem to czego szukałem przez długi okres, czyli prawdziwą modę. Nie produkt, nie masować, a indywidualny charakter i o to co moim zdaniem chodzi w prawdziwej modzie czyli łamanie jakichkolwiek stereotypów i barier jednak przy zachowaniu wyczucia zgodnym ze stylem każdej osoby. Kolejnym plusem spotkania z modą w Niemczech była organizacja. Wszystko było dokładnie przemyślane i nic w trakcie tych kilku dni nie odbywało się przez przypadek. Tego również mi bardzo brakowało. Miłym akcentem było również to, że miałem okazję porozmawiać przez chwilę z bloggerką Kristiną Bazan, której styl trafia do mnie w całości. 


Zapraszam do obejrzenia fotorelacji


BVL 
xoxo 






                                                          Good time with Michelle







                                                               

                                                             Me with Kristina Bazan










Scarf - Alexander Mcqueen/ Jacket - Ivan Grundahl/ Bag - Alexander Wang/ Shirt - H&M/ Pants -H&M/ Shoes - Versace/ Bracelet - Alexander Mcqueen/ Necklace - Tiffany and Co/ Watch - Michael Kors/ Case - Moschino

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz