FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

7.07.2013

City

Kiedy wybieram się na zakupy do centrum miasta, najważniejszą rzeczą jest dla mnie wygoda. Sądzę, że nie ma nic gorszego jak założenie ciuchów w których nie czujemy się wygodnie, a przede wszystkim nie jesteśmy w nich sobą. Wtedy o udanych zakupach możemy zapomnieć.Tym razem bazą mojej stylizacji były buty za kostkę, które towarzyszą mi ostatnio codziennie. Aby zachować równowagę wykorzystałem także kolor czarny w górnej partii. Zestaw ożywiłem spodniami i bransoletką w bordowym kolorze. Zakupy okazały się dla mnie bardzo udane, ponieważ kupiłem kilka interesujących rzeczy, które niedługo pojawią się na moim blogu.

xoxo

BVL






Scarf - Alexander Mcqueen/ Jacket - Ivan Grundahl/ Bag - Alexander Wang/ Shirt - H&M/ Pants -H&M/ Shoes - Versace/ Bracelet - Alexander Mcqueen/ Necklace - Tiffany and Co/ Watch - Michael Kors/ Case - Moschino

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz