FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

6.03.2018

DESIGUAL/ PANORAMA BERLIN FASHION WEEK 2018













          Stolica Niemiec przyciągnęła mnie do siebie po raz kolejny. W Berlińskim Tygodniu Mody uczestniczę już od kilku lat. Za każdym razem wracam do Polski z ogromną dawką inspiracji, a przede wszystkim jeszcze nigdy nie zawiodłem się na tym wydarzeniu. Tak było również i tym razem. Na prezentacji w berlińskim showroomie Panorama, mój wzrok przyciągnęła kolekcja marki  Desigual. Wcześniej nie byłem jej fanem, jednak z racji prezentowych wzorów postanowiłem przyjrzeć się bliżej propozycjom.
         Wzory i kolory. Z pozoru nie pasujące do siebie na pierwszy rzut oka, jednak wszystko idealnie współgra. Moim faworytem jest kurtka wykonana z jeansu z czerwonymi detali i tygrysim wzorem. Jak dla jest to strzał w dziesiątkę. Tym bardziej, że jeansowe katany królują na ulicach odkąd pamiętam, więc przyda się zupełnie nowe spojrzenie na tą część garderoby. Na uwagę również zasługuje gra barw. Kolor szary w towarzystwie detali o żywszych barwach wypadł tutaj genialnie. Naprawdę nie mogę doczekać się kiedy uda mi się zobaczyć całą kolekcję w sprzedaży.
                                                           Znaleźliście coś dla siebie?

                                                                                BVL

2 komentarze: