FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

15.07.2015

BERLIN FASHION WEEK 2015

    Wzory, detale, tkaniny i te kolory. Berlin Fashion Week podobnie jak ostatnim razem, zaskoczył mnie. Było to całkowicie pozytywne zaskoczenie i z taką myślą też opuszczałem Poznań o wczesnej godzinie rano aby znaleźć się w Berlinie.  
Fashion Week w Berlinie to doskonałe miejsce do spotkania interesujących osób, nawiązania nowych kontaktów, a przede wszystkim rozwinięcia pasji do mody.
W showromie Panorama Berlin urzekł mnie jeden projekt. Była to czarna marynarka sięgająca do kolan. Wygladała idealnie. Od czasu wyjazdu z Berlina wiedziałem, że muszę na nią zapolować i zdobyć ją. Moje łowy okazały się sukcesem, ponieważ bardzo podobną znalazłem na stronie internetowej H&M gdzie dodatkowo zapłalem sie jeszcze na wyprzedaż. Marynarkę zaprezentuję Wam niebawem.
BVL











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz