FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

4.11.2014

KLAUDIA MARKIEWICZ FASHION SHOW. FASHION WEEK POLAND

Podczas jesiennej edycji Fashion Philosophy Fashion Week Poland miałem okazję podziwiać z pozycji widowni pokaz Klaudii Markiewicz. Projektantkę poznałem osobiście w zeszłym roku kiedy to razem byliśmy gośćmi Fashion Week Poland. Wtedy jeszcze nie spodziewałem się tego, że za rok będę miał możliwość oglądania jej debiutanckiej kolekcji.
Dominującym kolorem był czarny. Można było go zauważyć w każdej z zaprezentowanych sylwetek.W przekazie Klaudii spodobała mi się funkcjonalność ubioru i dostosowanie projektów do potrzeb potencjalnego klienta. Moim zdaniem do natychmiastowego ubrania nadawała się cała kolekcja, a jest to ważne.Projektantka z dokładnością zadbała o każdy detal. Materiały nie odstawały, struktura projektów była dokładnie przemyślana,  a muzyka nadawała stylu całości.
Cieszę się ogromnie, że miałem możliwość bycia obecnym w tym wydarzeniu, ponieważ był on dla mnie wielką inspiracją. Nie pod względem wyznaczania trendów, ale upartego dążenia do celu.
                                                                   xoxo
                                                                   BVL

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz