FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

5.11.2014

BAJER OLA-BOLA FASHION SHOW. FASHION WEEK POLAND

Wzory, zwiewne materiały i kreatywne dodatki. Pokaz kolekcji była dla mnie ogromną dawką inspiracji i energii. Projektantka zaproponowała trendy w szerokiej barwie kolorystycznej. Dominowało kilka kolorów. W tym biały, beżowy, złoty, czerwony i czarny. Szczególnie do gustu przypadła mi spójna gra między nimi. Najbardziej jednak zwróciłem uwagę na sylwetkę która łączyła barwę czerwoną z beżową. Był to absolutny strzał w dziesiątkę, ponieważ z daleka ubrania sprawiały wrażenie precyzyjnie namalowanego obrazu na tkaninie. Kolekcja zdobyła moje serce z jeszcze jedno powodu. Funkcjonalność i wygoda. To jest to co jest dla mnie ważne, ponieważ jeśli odzież krępuje nasze ruchy nie zawsze będziemy czuli się w tym dobrze. Niekiedy jednak przymykam jednak na to oko. ;) 
xoxo 
BVL 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz