FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

27.09.2014

MAGIC SLOVAKIA

W tym tygodniu postanowiłem zrobić coś szalonego i wybrałem się w podróż. Oczywiście możecie w tym miejscu pomyśleć, że nie było w tym nic nadzwyczajnego, jednak moja wyprawa nie była do końca zwyczajna. W trasę wyruszyłem jako pasażer samochodu ciężarowego. Ten pomysł chodził mi po głowie już od dłuższego czasu, jednak nie miałem możliwości go zrealizować. Kiedy tylko dowiedziałem się, że znajomy pracuje w firmie zajmującej się transportem na terenie Europy, postanowiłem swój plan wdrożyć w życie. 
 Naszym celem była Słowacja. Dla mnie był to nieznany teren i nie miałem żadnej wizji czego mogę się spodziewać po tym państwie. Jednym słowem... widoki były wspaniałe, a przejechane 750 km w jedną stronę wszystko wynagrodziły. Ruiny zamków na wzgórzach, zieleń, góry, pagórki to tylko część tego bajecznego krajobrazu.
Ku mojemu zadowoleniu zmęczenia nie odczułem ani przez chwilę. 
Cztery dni w ciężarówce zleciały jak jeden dzień. Konwersacja, negocjacja i przemyślenia podczas tego wypadu były na jak najwyższym poziomie. Chcecie zrobić coś spontanicznie? Nie zastanawiajcie się długo i realizujcie swoje plany, bo niebawem może być już za późno... A teraz uciekam do Poznania :* 
xoxo
BVL 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz