FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

21.05.2014

BOHO

Perfect match! W taki właśnie sposób można określić styl stylistki Rachel Zoe. Frędzle, duże okulary, odrobina błysku  i wzorzyste dodatki. Jednym słowem BOHO z mały pazurem i nutą przepychu. Tak to jest właśnie to co wyróżnia ją na tle innych. Dla jednych jest to zupełnie nie wpasowanie się w aktualne trendy, a dla drugich strzał w dziesiątkę. Ja zaliczam się do tej drugiej grupy. Trendy są trendy na jedną chwilę, a indywidualny styl tak jak w przypadku Rachel prędzej czy później będzie doceniony. 
Dziś postanowiłem połączyć mój styl z odrobiną Rachel Zoe. Muszę powiedzieć, że dopiero po skompletowaniu całości spojrzałem w lustro i stwierdziłem: OMG! Love U Rachel Zoe! Stylizację stworzyłem na podstawie kozaków za kolano, które na nodze prezentują się wyśmienicie. A co zresztą? Zaufałem mojej intuicji i całość przełamałem ogromną torbą w kultową szachownicę od domu mody Louis Vuitton.
xoxo
BVL







                             Poncho-F&F/ Shirt-H&M/ Jeans-River Island/ Shoes-Vintage/
                             Bag- Louis Vuitton/ Sunglasses-Hogan/ Bracelet-Alexander Mcqueen/
                             Jewelery-Tiffany and Co/ Belt- Vintage


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz