FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

2.04.2014

YOUR NUMBER

Liczby na bluzkach, spodniach, bluzach, kurtkach. Obecnie są dosłownie wszędzie i występują w każdej możliwej odsłonie. W moim przypadku szał na ten motyw trwa już od czasów szkoły podstawowej kiedy to po raz pierwszy kupiłem zieloną bluzkę właśnie z tym nadrukiem. 
Dziś postanowiłem ponownie stworzyć swój look na podstawie dwóch cyfr. Do białej góry postanowiłem dodać adidasy, które są dla mnie obecnie numerem jeden czyli na Nike Air Force 1. Żałuję, że przekonałem się do nich dopiero teraz, jednak lepiej później niż wcale:). Zestaw uzupełniłem dżinsami w moro i skórzaną ramoneską. 
xoxo
BVL 









      Basic tshirt-H&M/ Shirt-H&M/ Jacket-Vintage/ Pants-New Yorker/ Shoes-Nike/  Sunglasses-Ray-ban              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz