FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

31.03.2014

WHITE STRIPES

Wiosna każdego roku jest dla mnie ogromną inspiracją. Tym bardziej, że postawiłem sobie zupełnie nowe cele, które pragnę zrealizować. Zmiany zauważyłem również w moich ostatnich stylizacjach. Coraz częściej stawiam na minimum zarówno w przy wyborze kolorów jak i dodatków i muszę przyznać, że w takim zestawieniu czuję się naprawdę dobrze. Dzisiejszą stylizację zbudowałem na podstawie swetra w białe paski do którego dobrałem białe spodnie i granatowe mokasyny.
                                                                         xoxo
                                                                         BVL .








 Jersey-Zara/ Pants-River Island/ Shoes-H&M/
                                              Watch-Michael kors/ Sunglasses-Ray ban

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz