FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

12.03.2014

EIFFEL TOWER

Wieża Eiffla to jedna z głównych wizytówek Paryża.Wcześniej słyszałem wiele opinii na jej temat i było one naprawdę różnorodne. Ja jednak czekałem na fajerwerki i mogę stwierdzić, że doczekałem się ich. Pod adres Champ de Mars, 5 Avenue Anatole czyli miejsce gdzie znajduje się wieża, postanowiłem pojechać wczesnym rankiem. Był to idealny wybór, ponieważ o tej porze nie było jeszcze tak wielu turystów jak w późniejszych godzinach. Jednym słowem miałem cały widok dla siebie i mogłem się nim rozkoszować bez zbędnych hałasów, ze strony zwiedzających dzieci. 
Kiedy po raz pierwszy zobaczyłem tę jedyną w swoim rodzaju konstrukcję, powiedziałem tylko jedno: Nie wierzę. Widok jest naprawdę godny polecenia. To miejsce jest magiczne i jest otoczone specyficzną atmosferą. Ten dzień spędziłem w towarzystwie Alicji, którą poznałem w Paryżu. Ranek był nieco mokry, a ze względu, że pogoda w Paryżu w tym okresie była w kratkę, postawiłem na wygodną stylizację na cebulkę. Jako ubranie wierzchnie wybrałem zieloną pelerynę. Tego dnia myślałem, że już mnie nic nie zaskoczy. Oczywiście myliłem, się. Panorama całego miasta z dachu galerii Lafayette to coś co trzeba zobaczyć na własne oczy. W kolejnym poście przedstawię Wam miejsca, które udało mi się zwiedzić przez okres mojego pobytu. 

xoxo
BVL







    Jacket-Vero Moda/ Scarf-H&M/ Bag-Longchamp/ Sweather-H&M/ Pants-H&M/ Shoes-Zara/
     Watch-Michael Kors/ Jewelery-Tiffany and Co

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz