FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

14.03.2014

BEST PLACES IN PARIS

Dziś przedstawiam Wam część miejsc które udało mi się zwiedzić będąc w Paryżu. Zdjęcia robiłem na każdym kroku, ponieważ byłem naprawdę zachwycony architekturą tego miasta. Te najlepsze i najbardziej interesujące powstawały w biegu między oglądaniem ubrań w showroom, a przemieszczania się z jednego miejsca w drugie :). Niekiedy nawet zapomniałem co to znaczy być głodnym bo zwiedzanie i poznawanie  osób było naprawdę ekscytujące. Tym bardziej, że każda z napotkanych przeze mnie osób miała coś ciekawego do powiedzenia. A poza tym w Paryżu byłem sam więc musiałem trzymać się wcześniej stworzonego grafiku przez siebie żeby móc być we wszystkich miejscach. Z tego dnia najbardziej spodobała mi się Bazylika Sacré-Cœur i Katedra Notre Dame. 
A teraz nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do obejrzenia moich wspomnień z Paryża. P.S W kolejnym poście jeszcze więcej zdjęć.
xoxo
BVL

                            Bazylika Sacré-Cœur
                            
                            Katedra Notre Dame







2 komentarze: