FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

10.11.2013

SPORTY CHIC FASHION WEEK POLAND

  Zestaw, który stworzyłem na podstawie bordowej marynarki spodobał mi się do tego stopnia, że postanowiłem go ubrać po raz kolejny. Zrezygnowałem jedynie z eleganckich mokasynów i apaszki na rzecz wygodnych sneakersów i chustki o eleganckim wzorze. W tej stylizacji czułem się naprawdę wygodnie podczas kolejnego dnia Fashion Week Poland. Natomiast sportowe buty marki New Balance, to chyba jedyne obuwie które sprawdzają się w każdych warunkach, nawet po aktywnym dniu poza domem. W trakcie tego dnia byłem poproszony o wypodziedź na temat mojej stylizacji dla radia Eska. Było mi niezmernie miło, że mój wzierunek został dostrzeżony.
                                                                                    xoxo
                                                                                    BVL





  •                    Jacket-Vintage/ Scarf-Hobbs/ Pants-H&M/ Sneakers - New Balacne/ Watch-Michael Kors

               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz