FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

13.11.2013

LUNCH TIME

Jednym z punktów planu Fashion Week Poland było wspólne spotkanie osób pasjonujących się modą. Przedostatni dzień pokazów mody w Łodzi rozpocząłem lunchem ze znajomymi i nowo poznanymi osobami w trakcie wcześniejszych dni, na który byłem zaproszony przez organizatorów Fashion Week Poland. Podczas wspólnej przekąski był czas na rozmowę, śmiech i pamiątkowe zdjęcia. Następnie udaliśmy się na miejsce gdzie odbywały pokazy OFF out of Schedule. Muszę przyznać, że wywarły na mnie ogromne wrażenie. Jedną z najbardziej widocznych cech tych projektów była oryginalność i ogromna kreatywność. 
W trakcie popołudniowych prezentacji kolekcji miałem również przyjemność udzielić wywiadu na żywo do radia Eska Łódź. W kolejnym poście przedstawię Wam relację z pokazów, które najbardziej przypadły mi do gustu. 
 xoxo
 BVL








    fot. https://www.facebook.com/FashionPhilosophyFashionWeekPoland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz