FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

3.11.2013

FASHION WEEK POLAND

 Podczas FashionPhilosophy Fashion Week Poland, postawiłem na klasykę z odrobiną luzu. Bazą jednej z moich stylizacji była marynarka vintage z weluru w granatowym kolorze. Do niej dobrałem błękitną koszulę i spodnie, które przypominały zabawę z wybielaczem. Jeśli chodzi o dodatki to ograniczyłem się jedynie do apaszki w jasnych kolorach i mojego ulubionego zegarka. Jako obuwie wybrałem wygodne mokasyny również z elegancko prezentującego się weluru. A w jaki sposób minął pierwszy dzień? Tego dowiecie się z kolejnego postu, który ukaże się już niebawem. Powiem tylko, że wróciłem bardzo późno z bagażem niesamowitych doświadczeń i emocji. Stay tuned.
                                                                                           xoxo
                                                                                            BVL








Jacket-Vintage/ Shirt-Gap/ Scarf-Vintage/ Pants-H&M./ Shoes-H&M/ Watch-Michael Kors 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz