FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

31.08.2013

Vintage Wonderland

Styl vintage intrygował mnie odkąd pamiętam. Jest w nim coś tajemniczego i rzadko spotykanego. Dzięki vintage możemy zmienić się w przeciągu pięciu minut w zupełnie inną osobę. W kogoś z duszą i chyba to słowo najlepiej odzwierciedla ten kierunek w modzie. Sklepy z odzieżą i akcesoriami vintage odwiedzać lubię bardzo, jednak nie zdarza mi się to często w Polsce, ponieważ lubię jak jest w nim wszystko spójne i zaplanowane. Swoje zdanie na temat tego, że takie miejsca nie istnieją w naszym kraju, zmieniłem podczas ostatniego pobytu w Trójmieście. Już na samych schodach poczułem atmosferę tego bajkowego miejsca. Torby, torebki, buty, sukienki, spodnie, bluzki i oryginale dodatki były wyszukane w tak idealny sposób, że nie wiedziałem w którą stronę mam patrzeć. Najbardziej do mojego gustu przypadły legginsy bluzy i legginsy w widoczne printy, które niedawno promowała Julietta Kuczyńska, znana jako Maffashion. Oczywiście sklepu nie mogłem opuścić bez żadnego zakupu. Kupiłem ponadczasową bransoletkę w stylu vintage, którą bez problemu będę mógł ubrać jeszcze w przyszłych sezonach. Na sam koniec pobytu w tym miejscu, ściąłem mojej znajomej włoy, które odziwerciedlały styl nowoczesny z odrobiną vintage. Zresztą zobaczcie sami :). 
xoxo
BVL 






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz