FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

28.08.2013

Leather and Jeans

Ulubione i niezniszczalne trampki, wygodne jeansy, skórzana kurtka i pakowna torba. To zestaw, który zdał swój test idealnie podczas mojego pobytu w Trójmieście. Jedynym defektem wyjazdu była pogoda, która zmieniała się jak w kalejdoskopie, dlatego okularów przeciwsłonecznych nie zdejmowałem przez cały dzień.
 Tym razem stworzyłem zestaw w stylu casual. Chciałem aby było wygodnie, ale z odrobiną elegancji. Dlatego też wybrałem skórzaną kurtkę i torbę. Interesującym elementem są również dodatki w kolorze złota, które połączyły elegancję z luźniejszym stylem. A o tym gdzie zdobyłem moją nową bransoletkę w stylu vintage dowiecie się już niedługo, z kolejnego wpisu. 
xoxo
BVL 






    Jacket-Vintage/ Shirt-H&M/ Pants-H&M/ Shoes-Convserse/ Bag- Louis Vuitton/ Watch-Michael Kors/     Bracelet-Lilou/ Vinatage/ Sunglasses-Ray-Ban/ Beanie-Vintage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz