FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

1.08.2013

Blue pants

Kiedy zobaczyłem po raz pierwszy w tym sezonie spodnie szwedy na sklepowych wieszakach, a następnie ulicy, nie wiedziałem co o nich myśleć. Na wybiegach były promowane już jakiś czas temu, a stylistka Rachel Zoe nie rozstaje się z tym model odkąd pamiętam. Miałem dwie możliwości. Albo je nosić, albo zupełnie zignorować ten trend. Kiedy uległem pokusie przymierzając te spodnie w sklepie w jednej chwili zakochałem się w nich. Jestem zdania, że można je łączyć na wiele sposób i zawsze będą wyglądały chic. 
P.S Wczoraj nie mogłem się powstrzymać i kupiłem kolejne dwie pary tego modelu spodni :). Niebawem zaprezentuje je na blogu. 

xoxo
BVL 




                      Shirt - H&M/ Pants - Asos/ Sandals - Asos/ Bag - Louis Vuitton/ Watch - Michael Kors/                             Bracelet - Lilou/ Sunglasses - Hogan

6 komentarzy:

  1. okropnie nie lubię Rachel Zoe, ale te spodnie są naprawdę warte uwagi. strasznie podoba mi się ten wzór! bardzo dobre połączenie z prostą, białą koszulą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie jak zawsze z pomysłem i ze smakiem...Uwielbiam Twoją fryzurę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny styl !;d
    świetny blog

    xoxo U;3

    OdpowiedzUsuń