FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

13.08.2013

Another site

Jak wcześniej wspomniałem, tego lata ogarnęło mnie prawdziwe szaleństwo na spodnie typu szwedy. Są ozdobą samą w sobie i nie potrzebują towarzystwa dodatkowych akcentów na ubraniach lub akcesoriów. Dlatego też ograniczyłem pozostałą garderobę do minimum i wybrałem jedynie delikatną bransoletkę ze złotym elementem i prosty naszyjnik. Do odważnej fuksji wybrałem klasyczną białą koszulę, która sprawiła, że całość nabrała wyjątkowego charakteru. Najśmieszniejsza sytuacja związana z tą stylizacją spotkała mnie na dworcu PKP. Polacy pytali mnie w języku angielskim skąd jestem :) 
xoxo 
BVL 








     
  

           Shirt-H&M/ Pants-Atmosphere/ Sandals-Asos/ Bracelet-Lilou/ Sunglasses-Hogan 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz