FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

18.07.2013

Be free

Śpiewała z playbacku, za mało tańczyła i wystąpiła w jednej stylizacji. Takie informacje obiegły internet po koncercie festiwalowym w Gdyni, który dała gwiazda muzyki pop, Rihanna. Byłem, słyszałem i widziałem. Mam jednak odmienne zdanie na temat wystąpienia po zakończeniu kilkudniowego Haineken Open'er Festival. Najbardziej jednak była dla mnie nie zrozumiana opinia osób, których tam wcale nie było, a kierowali się tym co przeczytali na stronach internetowych lub usłyszeli od znajomych. Nie widziałem aby Rihanna otwierała jedynie usta względem playbacku, ale słyszałem jej głos zarówno jak pozdrawiała wszystkich fanów i wykonywała przygotowany repertuar. A jej strój? W znakomity sposób odzwierciedlał panująca tam atmosferę. Rihanna zaprezentowała styl sportowy połączony z glamour. Całość była przemyślana i spójna i o żadnym modowej potyczce nie było tutaj mowy. Do mojego gustu najbrdziej przypadły mi buty bokserki dla których przyszły rok będzie renesansem i ponownie będziemy mogli oglądać je na ulicach. Do moich muzycznych upodobań przypadł także support Dizzee Rascal. Publiczność zaczęła się bawić od usłyszenia pierwszej piosenki. Ja na te kilka godzin na świeżym powietrzu wybrałem natomiast wygodne marmurkowe spodnie, białą koszulkę, czarną kamizelkę, która została przerobiona z kurtki z długim rękawem, a na koniec dodałem łańcuch w złotym kolorze. Ten dzień zleciał mi w mgnieniu oka, a wspomnienia pozostaną na zawsze. 
xoxo 
BVL

s













             Jacket - Vintage/ Shirt - Second Hand/ Pants - H&M/ Necklace - H&M/ Shoes - Reebok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz