FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

10.06.2013

Sporty chic

Sportowe obuwie mimo, że jest wygodne wcale nie musi oznaczać nudy. Tym razem postanowiłem zestawić trampki na grubej podeszwie w różowym kolorze z górą o tej samej barwie. Z początku myślałem, że nic interesującego z tego zestawu nie wyniknie, ale już po chwili wiedziałem, że się myliłem. Aby załagodzić jeden z najbardziej rzucających się kolorów w oczy, dodałem brąz i beż. W tym zestawieniu sprawiły, że t intensywna barwa nabrała zupełnie nowego charakteru i prezentuje się naprawdę ciekawie i z pazurem. 
xoxo 

BVL





=







Sunglasses - Gucci  / Tshirt - H&M / Jacket - Asos / Shorts - Lacoste / Belt - Gap / Shoes - Ralph Lauren / Bag - H&M / Watch - Michael Kors 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz