FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

29.03.2018

BACKSTAGE/ ME AS A MODEL



Lavish Alice - jacke/ Urban Decay - face 

To było jedno z moich największych marzeń. Spełniło się w zupełnie niespodziewanym czasie dla mnie jednak nie przez przypadek. Propozycję aby wystąpił jako model w trakcie Seminarium OASIS Top Trendy Ślubne 2018, otrzymałem miesiąc temu. Z początku miałem wiele obaw czy podołam nowemu wyzwaniu, jednak postawiłem wszystko na jedną kartę i spróbowałem.
W ubiegłym tygodniu wybrałem się do Warszawy aby następnie udać się na miejsce wydarzenia, czyli do miejscowości Nadarzyn. Wszystko działo się bardzo szybko, a na przygotowanie się do wyjścia miałem niecałą godzinę. Kwiatowa dekoracja przypięta do klap mojej marynarki z genialnym efektem podkreśliło mój wizerunek. Natomiast zaprezentowane dodatki były świetną alternatywą dla klasycznego wizerunku na ślubnym kobiercu. Seminarium z zakresu florystyki ślubnej prowadzone przez Anne Lamot-Bach trwało ponad godzinę. Najpierw swoje stylizacje i dekoracje ślubne zaprezentowały modelki, a na końcu ja. Emocje sięgnęły u mnie zenitu gdy nadszedł czas wyjścia na scenę. Z jednej strony spełniło się jedno z moich marzeń, a z drugiej nabrałem jeszcze większej pewności siebie. Cała sala była wypełniona po brzegi, a przed oczami widziałem tylko błysk aparatów. To była moja chwila! 
Dziękuję Wam za wspieranie mnie i trzymanie kciuków za moje wybory. 
P.S Zdjęcia z pokazu już niebawem na blogu. 

BVL 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz