FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

11.04.2017

BEIGE IN ROERMOND





Ray-ban - sunglasses/ Zara-jacekt, jumper and pants/ Louis Vuitton-bag/
 Tiffany and Co bracelets/ New Look-shoes 

        Ostatnie dwa tygodnie spędziłem w niemieckim mieście Düsseldorf. Wydawało mi się, że czas w tym miejscu biegł ze zdwojoną prędkością. Czternaście dni minęło jak cztery dni. Głównym celem mojego wyjazdu było odpoczynek połączony z zakupami. A jak zakupy, to tylko w Designer Outlet w Roermond. Miasto znajduje się w Holandii przy granicy z Niemcami. To miejsce odwiedziłem już kolejny raz, jednak za każdym razem zachwycam się nim na nowo. Kompleks jest powiększany systematycznie przez co przyciąga coraz więcej miłośników mody i świetnych okazji. Obecnie otwarto kilka nowych butików, a jednym z nich jest Swarovski. 
Pierwsze kroki skierowałem właśnie w to miejsce i mogę przyznać, że nie rozczarowałem się. Szukałem bransoletki z jasnymi kryształami i znalazłem ją w idealnej cenie. Kolejną rzeczą na mojej liście był pasek Gucci. W Polsce niestety nie udało mi się znaleźć idealnego, jednak postanowiłem się nie zniechęcać. Nie chciałem kupować identycznego modelu jak ma większość osób, czyli czarnego ze złotym logo. Pragnąłem czegoś innego. Po trzydziestu minutach w salonie Gucci znalazłem wymarzony model. Niebieski pasek wykonany ze skóry pytona i zakończony srebrnym logo. To był mój strzał w dziesiątkę! A jeśli chodzi o mój zestaw, to tym razem stworzyłem go na podstawie beżu. Długa kamizelka w rewelacyjny sposób zastąpiła płaszcz, a resztę ograniczyłem do koloru granatowego i czarnego. Dopełnieniem całości była moja torba Louis Vuitton Neverfull. Sprawdziła się zarówno w samolocie jak i na zakupach. 
P.S Moje nowe zdobycze niebawem na blogu. 
A już kolejnym wpisie pokażę Wam w jakie miejsce udać się na pyszną kawę w Roermond.
xoxo
 BVL 

12 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! W beżowym kolorze wyglądasz rewelacyjnie. Zainspiruję się. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beżowy, to świetne rozwiązanie na gorszy dzień <3

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa co kupiłeś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiesz się czytając kolejny post :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Zakochałam się w tej torbie na nowo. Jest piękna ����

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kamizelka, to mój numer jeden w trakcie ostatnich zakupów. Moje nowe zdobycze niebawem pokażę na blogu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. super kamizelka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kamizelka :) Gratuluję publikacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za gratulacje :) Cieszę się, że mój gust spodobał się Tobie. Pozdrawiam!

      Usuń