FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

23.02.2016

COME WITH ME TO EDINBURGH














          Jeszcze kilka miesięcy temu, to Paryż był numerem jeden na mojej liście najpiękniejszych miast. Jednak na chwilę obecną, zakochałem się w stolicy Szkocji. Po kilkudniowym pobycie w Edynburgu, wciąż czuję niedosyt tego miejsca. Żadne słowo nie jest w stanie odzwierciedlić widoku, który mogłem podziewać ze szczytu wzgórza Calton Hill. Jest to naprawdę coś pięknego. Wcześniej podobne emocje odczułem, będąc na dachu galerii Lafayette w Paryżu. Jednak w żadnym wypadku nie można porównywać tego szkockiego widoku z innymi wspomnieniami. 
          Z kolei Muzeum Narodowe zainteresowało mnie do tego stopnia, że czas w tym momencie przestał istnieć. Mimo, że to miejsce nie jest nigdy puste od turystów i towarzyszącego gwaru, to ekspozycja wynagradza wszystko. 
           To oczywiście tylko niektóre miejsca, którymi chciałem się z Wami podzielić. Reszta zakątków Edynburga zostanie już w moich wspomnieniach, aż do następnych odwiedzin. 
             Co sądzicie o tych miejscach? A może Wy macie zupełnie inne skojarzenia z tym miastem? 
          

Zdjęcia: Karolina Nagórska 

                                                                       xoxo
                                                                       BVL 


2 komentarze: