FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

28.12.2015

WHITE & CAMEL & RED



                                                        H&M-suit/ New Look-jacket/ Burberry-scarf/ Valentino-clutch/                                                                                                                    TOPSHOP-top/ Clarks-shoes


          Kamelowy płaszcz, to mój ulubiony w ostatnim czasie. Można go zestawić na wiele sposobów i za każdym razem otrzymamy zupełnie inny efekt. Tym razem połączyłem kolory na zasadzie barw, które są do siebie zbliżone. Nie zapomniałem również o detalu. W tym przypadku jest to czerwona kopertówka od Valentino, która jest bardzo pojemna. Przy wyborze torebki jest to dla mnie najważniejszy wyznacznik. Małe puzderka wyglądają również pięknie. Jednak ich minusem jest ograniczona pojemność.
         Biel okazała się znakomitym tłem dla czerwieni i tym samym jeden kolor podkreślał głębię drugiego. Szalik od Burberry to już klasyk. Wykorzystałem go w tej stylizacji aby połączyć wszystko w całość.
                                                   Jak podoba się Wam to zestawienie?
                                                                             
                                                                                xoxo
                                                                                 BVL


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz