FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

24.11.2015

FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND DAY 2




                           
       Kolejnego dnia postawiłem na detal. Wybrałem granatową bluzkę z prześwitującej tkaniny i  szerokie spodnie w musztardowym kolorze. Całość łączyły ozdobne szarfy. Cały komplet jest z ostatnio mojej ulubionej sieciówki z Zary. Zestaw dopełniłem czarnym kolorem w postaci marynarki i butów na koturnie.                        
       Biżuterię tym razem ograniczyłem do całkowitego minimum i wybrałem jedynie ulubioną bransoletkę od Tiffany and Co. Kropką nad i była szara torebka od Calvina Kleina.
                                                  Co sądzicie o mojej stylizacji?
                                                                   xoxo
                                                                   BVL

2 komentarze:

  1. bardzo fajnie wyglądałeś :)

    widziałam na żywo, więc wiem, co mówię ;)

    OdpowiedzUsuń