FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

30.12.2014

PRESS

    Zaproszenie do przeprowadzenia prelekcji na temat ubioru, otrzymałem od wychowawcy klasy pierwszej, Marleny Boruckiej. Zajęcia z pierwszakami przeprowadziłem w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Jeżewie. Relację możecie przeczytać klikając w ten link: http://blairvonlondon.blogspot.com/2014/12/lesson-by-me-about-fashion.html
   
   Spotkaniem z  najmłodszymi,  które miałem okazję prowadzić, zaciekawiło dziennikarzy tygodnika "Czas Świecia", dodatku do Gazety Wyborczej i zostałem poproszony o kilka słów z tego zdarzenia. Z pewnością było to ciekawe doświadczenie, które w przyszłości na pewno powtórzę. Tym bardziej, że już otrzymałem zaproszenie do kolejnej placówki. Mimo różnicy wieku, spędzony czas z dziećmi pozwala odkryć zupełnie nowe wartości. Zapraszam do przeczytanie artykułu. 
                                                                 
                                                                         


Reedycja. Styczeń 2015 rok
     Prowadzenie zajęć spodobało mi się do tego stopnia, że postanowiłem wziąć udział w półrocznym kursie dla nauczycieli czynnych zawodowo, który był organizowany w Studium Szkolenia Kadr w Bydgoszczy. Praktyki niezbędne do ukończenia kursu, miałem przyjemność odbyć w Przedszkolu nr 4 w Świeciu. Przez te trzy miesiące zżyłem się z dziećmi do tego stopnia, że trudno było mi się z nimi pożegnać. Jednak zawsze należy pamiętać o tym, że jeśli coś się kończy, to kolejna przygoda dopiero zaczyna się.
      W zamieszczonym artykule jestem na zdjęciu z moją wspaniałą grupą. Wykonywaliśmy wspólnymi siłami plakat związane z nadejściem wiosny z okazji Dni Radości w placówce.                                                                  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz