FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

25.06.2014

JEANS

Jeans. Odkąd pamiętam ten trend jest widoczny w każdym sezonie. Zmienia formę i wyraz, ale zawsze jest taki sam: niezniszczalny. Uwielbiam go i ja. Nie tylko ze względów estetycznych, ale również z powodu wygody. Tym jeansowa kurtka zagrała pierwsze skrzypce. Tą akurat znalazłem w moim it place, czyli lumpeksie. Nieraz już wspominałem, że tam można znaleźć wszystko, a rzeczy często wyprzedzają trendy nawet o dwa sezony. Natomiast białe skórzane spodnie, które mam na sobie nadały przejścia i wyrazu kraciastej koszuli i czarnym Martensom. Stylizacja okazała się idealna na obecne warunki pogodowe bo jak widać za oknem. Raz słońce, a raz deszcz
A oprócz tego powiem Wam, że jestem coraz bliżej celu;)
xoxo 
BVL 






                             T-shirt-Vintage/ Jeans Jacket-Diesel/ Jersey-Esprit/ Pants-H&M/
                             Shoes-Dr Martens

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz