FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

12.05.2014

CLASSY TRAVEL

Podróże. Od pewnego czasu stały się moim kolejnym konikiem. Podczas przemieszczania się z jednego punktu do drugiego dla mnie liczy się również wizerunek. Stary pociąg, ogromna walizka, okulary przeciwsłoneczne i przegląd prasy. Czujecie tę atmosferę? W takim stylu mógłbym podróżować w nieskończoność i poznawać nowe miejsca na świecie. 
Zainspirowany tym wszystkim stworzyłem moją kolejną stylizację. Bazą do niej był vintage trencz. Dla równowagi ubrałem mokasyny również w musztardowym kolorze, który został podbity przez skórzaną torbę. Jest to mój kiler wśród kolekcji torebek. Prosta, elegancka i z pazurem. Klasyczna torba Burberry jest tutaj niezastąpiona, ponieważ to ona zrobiła cały look. W takim wydaniu podróżowanie jest dla mnie samą przyjemnością. 
A Wasze podróże jak wyglądają? 
xoxo
BVL










                             Jakcet-Vintage/ YT-shirt-H&M/ Scarf-Vintage/ Bag-Burberry/
                             Pants-River Island/ Watch-Michael Kors/ Shoes-Vintage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz