FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

21.04.2014

MORO TREND

Motyw moro jest wiecznie żywy i można go zobaczyć w każdym sezonie. Ja postanowiłem go zestawić z dość zachowawczą resztą garderoby i stworzyłem codzienną wygodną stylizację. Na sobie mam jasne jeansy, które są mega wygodne, a z drugiej strony ciekawie się prezentują. Do tego dobrałem t-shirt w stylu basic, moją kulturową chustkę w czaszki, torebkę z ćwiekami, które imitują naboje i casualowe buty. Ten wiosenny dzień spędziłem w towarzystwie przyjaciela, który również wcielił się w rolę fotografa. 
xoxo
BVL 









                            Moro jacket-Second Hand/ T-shirt-Voltaire and Moliere/ Jeans-Reserved/
                            Shoes-Primark/ Scarf-Alexander Mcqueen / Sunglasses-Ray ban/ Bag-Alexander Wang

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz