FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

28.04.2014

27 FLORIDA

 Eleganckie stroje coraz częściej zamieniam na wygodne stylizacje które wyrażają mój obecny nastrój. Moje szaleństwo na bluzki i bluzy z nadrukowanymi liczbami nadal trwa  Podobnie jak trend do ograniczania dodatków. Widoczne jest również tym razem.  
Tym razem wykorzystałem czerwoną bandanę którą w swojej szafie mam już od pięciu lat, a jeszcze nigdy jej nie ubrałem. W tym połączeniu idealnie akcentuje i podkreśla biały kolor ubrań. Kolczyk i pierścionki są w kolorze złotym i nadają zadziornego charakteru sportowemu lookowi. A co do przebitej chrząstki w uchu, była to spontaniczna decyzja której nie żałuję. 
xoox
BVL 








 

                             T-shirt-Primark/ Pamts-River Island/ Basic T-shirt-Voltaire&Moliere/
                           Shoes-Nike Air Force 1/ Scarf-New Yorker/ Ear Piercing, Rings-H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz