FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

20.03.2014

CLASSY AND CASUAL LOOK

Jak już pewnie zauważyliście lubię zarówno styl elegancki jak i casual. Tym razem postanowiłem połączyć właśnie te dwa. Jako bazę wykorzystałem jeden z moich ostatnio ulubionych białych t-shirtów. Dzięki niemu stworzyłem przejście dla eleganckiej marynarki. W tym looku postawiłem na jeden kontrastowy element w postaci fioletowej torby. Ten model jest tak bardzo funkcjonalny, że myślę nad kupnem nowego koloru. Stylizację wykończyłem jeansami w dziury, które znalazłem w sklepie z używaną odzieżą. Aby zachować równowagę wybrałem srebrną prostą biżuterię i zegarek z którym prawie nigdy się nie rozstaję. Granatowe mokasyny w panterkę nadały smaczku całości. 
A Wy jaki styl wybieracie? Classy czy może casual? 
xoxo
BVL










Shirt-Voltaire and Moliere/ Jacket-Zara/ Pants-Second Hand/ Shoes-H&M/
                       Bag-Longchamp/ Jewelry-Tiffany and Co/ Watch-Michael Kors/ Sunglasses-Ray-Ban
                            pic. by di Tiunarius

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz