FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

26.01.2014

THE COMPANY FOR WOMEN. AVON CAREERS

Z początku Avon traktowałem jako zabawę. Jeszcze wtedy nie pomyślałem, że praca w firmie kosmetycznej Avon może przynieść mi jakiekolwiek doświadczenie, a tym bardziej zyski finansowe. Wszystko zaczęło się jeszcze kiedy miałem dziesięć lat i moja mama zamawiała kosmetyki tej firmy od konsultantki, która mieszkała o jedną ulicę dalej. Już wtedy z wielkim zainteresowaniem przeglądałem katalog i interesowałem się nowościami wprowadzanymi na rynek kosmetyczny. Kiedy skończyłem osiemnaście lat postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i sam współpracować z Avon jako niezależny konsultant. Znajomi odradzali mi to zajęcie i twierdzili, że nie jest to ciekawa praca. Ja jednak uparcie dążyłem do swojego celu, który sobie postawiłem. Chciałem kupić torbę od projektanta, której cena w tamtym okresie była dla mnie bardzo nierealna. Marzyła mi się taka od domu mody Louis Vuitton lub Burberry. Pracę na własny rachunek rozpocząłem we wrześniu, a swoje marzenie zrealizowałem już w marcu kolejnego roku. Torba jest piękna i do dziś jest ze mną. Jest marki Burberry. Jej model jest ponadczasowy i absolutnie nigdy nie wyjdzie z mody, ani z ram klasyki. Niebawem pokażę ją w jednym z postów.
Obecnie jestem Liderem Sprzedaży i mam pod sobą grupę osób, które podobnie jak interesują się produktami kosmetycznymi i sprzedają je swoim klientom. Ostatnio również z racji stanowiska na którym obecnie jestem miałem przyjemność współprowadzić konferencję Klubu Róży dla najlepszych konsultantek, która została zorganizowana w Hanza Pałac w Rulewie. Zgromadzonym opowiadałem o dominujących trendach w obecnym sezonie i o klasykach Avon, które znajdziemy w każdym katalogu. Na tę okazję postawiłem na klasyczną stylizację, w którym czułem się doskonale. 
Zatem nie marnujcie czasu na narzekanie na swój los i zabierajcie się do realizacji swoich marzeń. Życzę Wam wytrwałości w postanowieniach. 
xoxo
BVL 




             Jacket-Zara/ T-shirt-H&M/ Scarf-Burberry/ Pants-H&M/ Shoes-Versace/ Bracelet-Tiffany and CO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz