FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

14.10.2013

Wedding style

Ślub i wesele jeden z najpiękniejszych dni w życiu. Niby wszystko jest już od samego początku zaplanowane, jednak zawsze tej uroczystości towarzyszą dotąd nieznane emocje. Zarówno dla nowożeńców i przybyłych gości. Było identycznie jak sobie to wcześniej wyobrażałem. Mimo, że te kilka godzin upłynęło w bardzo szybkim tempie, to wspomnienia pozostaną na zawsze. Tym bardziej, że przed ołtarzem stała bliska mi osoba, którą znam od czasów wspólnych zabaw w piaskownicy. Na tę okazję wybrałem elegancki zestaw z odrobiną stylu vintage. Celowo zaryzykowałem i nie założyłem klasycznego czarnego garnitury, jednak myślę, że było naprawdę warto. A jak wyglądało wesele? Były tańce, rozmowy i wiele innych atrakcji, które na zawsze pozostaną tajemnicą i zostaną w pamięci gości. Jedynie mogę Wam zdradzić, że salę weselną opuściłem o godzinie 4 rano z wielkim uśmiechem na twarzy i bolącymi stopami :). 
xoxo 
BVL 







                              Jacket-Vintage/ Scarf-Vintage/ Pants-H&M/ Shoes-Salvatore Ferragamo/
                                         Watch-Michael Kors/ Sunglasses-Gucci/ Gloves-Wittchen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz