FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

26.10.2013

London Fashion Week day 3

To już mój ostatni post związany z London Fashion Week. Trzeciego dnia wybrałem elegancję z odrobiną szaleństwa. Stylizację zachowaną w kontrastujących ze sobą barwach zestawiłem z czerwoną kopertówką z ćwiekami. Ten zestaw był nie tylko wygodny, ale również idealnie wpasował się w ostatni dzień, który kończył mój tegoroczny pobyt London Fashion Week. Ostatniego dnia poznałem mnóstwo ciekawych osób, od których biła pozytywna energia. Było to niezwykłe uczucie, ponieważ nigdy wcześniej nie doznałem takich emocji. W Londynie tym razem spędziłem zaledwie kilka dni, jednak wróciłem z bagażem pełnym nowych doświadczeń. 
xoxo
BVL 



Bag-Valentino/ Watch-Michael Kors/ Pants- H&M/ Belt- Vintage/ Shirt - H&M/ Shoes-H&M  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz