FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

1.10.2013

London Fashion Week day 2

Deszcz czy słońce. Podczas London Fashion Week to nie było dla nikogo istotne. Liczyło się tylko tu i teraz. Ta zasada sprawdziła się również. Do założenia lżejszej stylizacji nie zraził mnie nawet zimny wiatr. Ponieważ przeszywającego zimna z tych emocji wcale nie czułem. Tym razem postawiłem na czarny look i muszę przyznać, że czułem się w nim naprawdę doskonale. Bazą mojego zestawu była przedłużana bluzka z prześwitującego materiału i jedne z najbardziej wygodnych sportowych butów jakie ostatnio kupiłem. Buty i torebkę, połączyłem na zasadzie kontrastu. Końcowy efekt wyglądał tak jak sobie go wcześniej wyobrażałem. Tym zaszalałem również z makijażem. Moje różowe cienie do powiek okazały się hitem, który po przylocie do Polski miał już swoje naśladowczynie.

                                                                           xoxo
                                                                            BVL




          Jacket-Atmosphere/ Shirt-H&M/ Pants-Zara/ Bracelets-H&M/ Bag-Valentin/ Shoes-Nike

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz